Досвід використання bitrix24 в клінніці

Поділитись:
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
Андрій Креера

Наш співрозмовник:

Філіп Миронович

Засновник і керівник компанії «Відкрита клініка»

Немає нічого важливішого здоров’я. Яке задоволення від «Бугатті Вейрон», якщо ти не можеш самостійно в неї сісти? Здоров’я схоже на бізнес. Чим більше уваги ти йому приділяєш, чим більше в нього вкладаєш, тим надійніше воно буде.

Цікаво дізнатися, як побудувати і успішно розвивати свій медичний бізнес в поточних російських реаліях, використовуючи при цьому, здавалося б, «зовсім не медичні» інструменти управління? Сьогодні ми «на прийомі» у Філіпа Мироновича, керівника мережі медичних центрів «Відкрита клініка».

«Відкрита клініка» спеціалізується на лікуванні захворювань опорно-рухового апарату, а також надає інші терапевтичні послуги.

Все почалося з одного медико-реабілітаційного центру під керівництвом В. І. Дікуля, який був відкритий в Кунцево в 2001 році. Потім з’явилися й інші проекти.Зараз «Відкрита клініка» об’єднує в собі два центри, що працюють за методикою Дікуля (другий відкрили на Пресні), і два багатопрофільних центру. У планах компанії будівництво хірургічної клініки, де проводитимуться операції на хребті, але зараз мова про те, як працює існуюча інфраструктура.

Щоб встановити високі стандарти обслуговування і дотримуватися їх, необхідний фундамент – ефективний інструмент управління, який дозволив би розвивати філіальну мережу і безперебійно забезпечувати клініки всім необхідним.

Bitrix24

Співробітників «Відкритої клініки» можна умовно розділити на дві категорії. Перша – медичний персонал (лікарі, медсестри, інструктори); друга – керівництво і менеджмент. І у тих і у інших своя специфіка діяльності, тому в компанії використовують два програмних продукту.

Медики заповнюють карти пацієнтів, зберігають знімки та інші документи, складають графік прийому і вирішують інші, суто медичні, завдання через спеціалізовану програму, яку написали на замовлення.

«Така специфіка медичної діяльності. На жаль, немає готових рішень, які б враховували всі нюанси лікарської та околоврачебной діяльності. Доводиться розробляти спеціалізований софт ».

Керівництво та менеджмент компанії (всього близько 25 осіб) ведуть справи через «Бітрікс24». Як говорить Філіп, « Бітрікс24 »в їх випадку виявився тим самим відсутньою ланкою, що зв’язує і координуючим роботу керівника і медичного персоналу.

pic-04

До того, як компанія впровадила в роботу «Бітрікс24», всі важливі питання вирішувалися по телефону.

pic-05

«Був совковий метод роботи: береш телефон, дзвониш і ставиш конкретній людині задачу. Якщо проходить термін, а реакції – нуль, доводилося видавати розпорядження на папері, під підпис ».

Такий підхід з’їдав багато часу, а його ефективність була просто ніяка. Проблему постановки та контролю завдань вирішив «Бітрікс24».

Тепер керівництво ставить завдання з певним дедлайном менеджерам і начальникам відділів. При цьому активно використовується «Контроль постановника», тобто завдання не може бути закрита, поки Філліп або його колеги-керівників не перевірять правильність її виконання. В результаті доручення не втрачаються. Завжди видно прогрес і відповідальність виконавця.

Співробітники відзначають, що при роботі з ТАСК вельми корисний інструмент «Диск» – хмарне сховище, куди зручно прикріплювати оцифровані документи та інші важливі файли.

«На” Бітрікс24.Діске “ми зберігаємо звітність, розпорядження та іншу керуючу документацію. Це зручно, коли до задачі прикріплений файл зі звітом або якимось указом – можна відразу прокоментувати, внести правки ».

pic-06

Ще один зручний момент – система повідомлень «Бітрікс24». Серед топ-менеджменту «Відкритої клініки» багато людей «за 40». Спочатку було властиве старшому поколінню «відторгнення всього нового», але тут зіграла свою роль простота і інтуїтивність. Люди швидко усвідомили зручність базових функцій (ті ж повідомлення), а потім самі пішли вивчати іншу функціональність системи.

До речі, про вік. Всупереч розхожій думці, спина і коліна болять не тільки у літніх.Середній вік пацієнтів «Відкритої клініки» – 30-45 років. Фахівці пояснюють це тим, що в XXI столітті більшість людей ведуть малорухомий сидячий спосіб життя.

«Робота за комп’ютером нерідко призводить до небажаних неврологічних захворювань. Тому своїм пацієнтам ми рекомендуємо 2-3 рази на тиждень ходити в спортзал і на масаж.Це найпростіші профілактичні заходи ».

У «Бітрікс24» не можна написати анамнез хворого або прикріпити туди знімок МРТ, але в даному випадку це і не потрібно. Медицина – дуже відокремлений, ні на що не схожий світ, і в даній сфері завжди буде присутній особливо спеціалізоване програмне забезпечення для особливо спеціалізованих завдань. А от з бізнес-керуванням, у тому числі медичним, «Бітрікс24» справляється чудово.

Якщо проводити медичні аналогії, то «Бітрікс24» став для «Відкритої клініки» скелетом, на якому тримається інфраструктура клінік. Він дозволяє оперативно і якісно координувати керуючий персонал, організовувати діяльність з розширення мережі, курирувати роботу наявних центрів і постачати медичних працівників всім необхідним для лікування пацієнтів.

pic-07

«Відкрита клініка» – компанія, що об’єднує чотири лікувальні та реабілітаційні клініки, в тому числі центри під керівництвом В. І. Дікуля. Основна спеціалізація – лікування захворювань опорно-рухового апарату.

Місія: надання якісних медичних послуг.
© lifehacker.ru

Поділитись:
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Богдан Яловський

студент медичного факультету №1 at Вінницький національний медичний університет ім. М.І.Пирогова
Автор та засновник цього блогу. Незважаючи на всі складнощі, мені подобається вивчати медицину, здобувати нові знання. З кожним роком я все блище наближаюсь до гордого звання Лікаря України!